Nákupné centrá potrebujú nové háčiky. Ako budú „loviť“ zákazníkov?

Trh je nasýtený. Už nepôjde len o nákupy a dostupnosť, začína sa boj na zážitkovom fronte 18. 7. 2018

Na Slovensku, podobne ako v rozvinutejších krajinách, dochádza k stabilizácii alebo poklesu návštevnosti nákupných centier. Spotrebiteľ má veľa možností a nevyberá si už len podľa toho, ako blízko je centrum k miestu, kde žije či pracuje alebo na základe rozmanitosti mixu nájomcov. Čas, ktorého nemá veľa, chce tráviť čo najkvalitnejšie. Podľa Kataríny Paule, vedúcej retailového tímu spoločnosti Cushman & Wakefield na Slovensku, v budúcnosti nepôjde už len o to, aby sa človek do nákupného centra dobre dostal, zaparkoval, cítil sa príjemne a splnil cieľ, za ktorým prišiel. „Pôjde o to, aby ...

Článok dodal server www.etrend.sk. Celý článok nájdete tu.

TOPlist TOPlist